To je samodejni prevod s programsko opremo:Zvočni delci 2.1 Indie uporablja koncept računalniške grafike, vendar za zvok: vsak delec predstavlja vir 3D zvoka (namesto 3D predmeta) in virtualni mikrofon zajame navidezni zvok delcev (namesto virtualne CGI kamere). Predstavljajte si, da želite z zvočnimi delci ustvariti zvok bojnega polja. Ustvarite lahko 10.000 delcev (zvočnih virov), jih razširite na kvadratno miljo, izberete 50 zvokov, povezanih z vojno, iz svoje zvočne knjižnice in upodobite celotno sceno z virtualnim mikrofonom (5.1, postelja Dolby Atmos 9.1 itd.). Vsak delec bi naključno izbral enega od zvokov, povezanih z vojno, za reprodukcijo, kar pomeni, da bi nekateri delci reproducirali 1. zvočne datoteke, drugi delci bi reproducirali 2. zvočne datoteke itd. Prav tako bi bil vsak delec (zvočni vir) naključno postavljen na kvadrat z dolžino 1 milje. Da bi dobili bolj zanimive rezultate, bi modifikatorji gibanja dodali gibanje delcem, modifikatorji zvoka pa bi uporabili naključne dobičke, zakasnitve, EQ ali variacije časa/točka. Navidezni mikrofon bo odgovoren za zajemanje navideznega zvoka prizora na podlagi njegovega položaja, smeri in položaja vseh delcev. Zvok vseh delcev je upodobljen, pri čemer se upoštevajo stvari, kot so slabljenje širjenja, hitrost zvoka in Dopplerjev učinek. Pot za prenos: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/ Informacije: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/ Sistemske zahteve: Mac OSX 10.9