Največja modna platforma v Sloveniji

MAXXIS oblačila, obutev in modni dodatki

24
  • Katalog
  • Lista
Oddelek

Oddelek

Kategorije

Kategorije

Velikosti

Velikosti

Znamke

Znamke

Barve

Barve

Trgovine

Trgovine

Cena

Cena

  • MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Po letih zbiranja podatkov in povratnih informacij od športnikov svetovnega pokala v spustu in enduro svetovne serije je Shorty popolnoma prenovljen. Razporeditev gumbov je bila spremenjena za izboljšanje oprijema na mokrem, zmogljivosti v ovinkih in sposobnosti odstranjevanja blata. Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Suha in ohlapna, mokra in površna Priporočena namestitev: spredaj in zadaj TEHNOLOGIJE 3C MAXXTERRA Maxxisova 3C MaxxTerra je vmesna konfiguracija trojne zmesi, ki se uporablja v celotni liniji gorskih pnevmatik. Zmes 3C MaxxTerra ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip, zaradi česar je idealna za vožnjo po brezpotjih v vseh pogojih. 3C MAXXGRIP Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo, najpočasneje odbojno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je ista, kot jo uporabljajo vrhunski športniki svetovnega pokala v spustu in enduro svetovnih serijah in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, da pokrije vse kolesarje. 3C MaxxGrip + ohišje EXO = lahka vožnja po brezpotju v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje EXO+ = Vsestranska vožnja po brezpotjih v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje DoubleDown = Enduro dirkalna in e-kolesa 3C MaxxGrip + ohišje za spust = Dirkalna kolesa za spust in dolga potovanja EXO EXO je material, odporen na reze in obrabo, ki je dodan stranskim stenam mnogih Maxxisovih gorskih in gramoznih koles. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite zaščito EXO za večjo vzdržljivost za vožnjo po gramozu, XC in lahkih brezpotjih. PODVOJI DOL (DD) DoubleDown (DD) je rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo električnih koles. Dve plasti lahkega materiala ohišja 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na stranski steni, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami na poti kot pnevmatika z ohišjem Downhill. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih pnevmatik za spust, vendar je v resnici razlika v ''občutku na stezi'' tisto, kar obe ločuje. Nekaterim kolesarjem je morda bolj všeč zelo blažena vožnja, ki jo zagotavlja pnevmatika s plaščem Downhill. TUBELESS READY Pnevmatike brez zračnic nudijo kolesarju številne prednosti: sposobnost vožnje z nižjim zračnim tlakom, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatikami z zračnico; in manj možnosti za sploščitev, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkama ''TR'' na bočnici. Pnevmatike, ki so pripravljene za uporabo brez zračnic, je treba namestiti na platišča, ki so združljiva brez zračnic, in za vzdrževanje tlaka zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost tesnjenja majhnih lukenj. Redno preverjajte tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. ŠIROKA POT Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na današnjih modernih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane okoli starejših, ožjih platišč in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar povzroči manj kot optimalno zmogljivost. Pnevmatike WT so optimizirane za širino notranjega obroča 35 mm, vendar dokazano delujejo v razponu širine notranjega obroča od 30 do 35 mm, odvisno od kolesarjeve želje. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči z notranjo širino 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle tudi na platiščih, ozkih kot 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Širina (inch): 2.4 TPI: 60.0 Tip: Folding tyre Teža (g): 965.0 Barva glede na proizvajalca: Black Posebne lastnosti: EXO;Tubeless Ready Premer: 27,5" (584 mm) Barva: Črna Država izvora: Tajvan
  • MAXXIS Pursuer 29/28" (622 mm) 25.0 Black Zložljiva pnevmatika Pnevmatika za cestno kolo
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxis Pursuer je športna cestna pnevmatika, primerna za vsakodnevno uporabo. Gumijasta zmes iz polnega silicijevega dioksida zmanjša kotalni upor in izboljša zmogljivost v ovinkih. Specifikacije: Enotna spojina 60 TPI ohišje Kategorija: Cesta Priporočena uporaba: Vsakodnevno jahanje in trening Priporočena namestitev: spredaj in zadaj Država izvora: Tajvan Tip: Zložljiva pnevmatika Barva glede na proizvajalca: Black TPI: 60.0 Premer: 29/28" (622 mm) Širina (mm): 25.0 Barva: Črna Teža (g): 255.0
  • MAXXIS Pursuer 29/28" (622 mm) 25.0 Black Žičnata pnevmatika Pnevmatika za cestno kolo
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxis Pursuer je športna cestna pnevmatika, primerna za vsakodnevno uporabo. Gumijasta zmes iz polnega silicijevega dioksida zmanjša kotalni upor in izboljša zmogljivost v ovinkih. Specifikacije: Enotna spojina 60 TPI ohišje Kategorija: Cesta Priporočena uporaba: Vsakodnevno jahanje in trening Priporočena namestitev: spredaj in zadaj Barva glede na proizvajalca: Black Teža (g): 350.0 Barva: Črna TPI: 60.0 Širina (mm): 25.0 Premer: 29/28" (622 mm) Država izvora: Tajvan Tip: Žičnata pnevmatika
  • MAXXIS Rambler 29/28" (622 mm) Pnevmatika za treking kolo
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxisova prva prodnata pnevmatika, Rambler, je zasnovana tako, da potrebujete prostornino za udobje in tekalno plast, ki jo potrebujete za hitrost in nadzor. Tesno zapakirani sredinski gumbi so nagnjeni za učinkovito kotaljenje na trdih cestah, razmaknjeni stranski gumbi pa zagotavljajo predvidljive ovinke na razgibanem terenu. Lastnosti: Dvojna spojina Zložljive kroglice: Zložljive kroglice ohranjajo pnevmatiko pritrjeno na platišče, vendar so lažje in jih je enostavno prevažati. Kroglica je narejena iz prejenih aramidnih vlaken. Tehnologije: EXO: Izredno odporen in odporen proti obrabi material, dodan na bočne stene izbranih gorskih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je prav tako lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivosti pnevmatike ostanejo nespremenjene. Izberite EXO zaščito za izjemno skalnate, zahrbtne poti, kjer je verjetnost ureznin in odrgnine bočnice velika. TR Barva: Črna Širina (inch): 1.8 Tip: Folding tyre Posebne lastnosti: EXO;Tubeless Ready Širina (mm): 45.0 Teža (g): 495.0 Premer: 29/28" (622 mm) TPI: 120.0 Država izvora: Tajvan
  • MAXXIS Minion 27,5" (584 mm) Black/Tanwall 2.3 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Z obliko tekalne plasti, ki spretno uravnoveša hitrost kotale z zaviranjem in oprijemom v ovinkih, je Minion DHF težko najti napako. Verjetno je zato ena najbolj imitiranih pnevmatik v gorskem kolesarstvu. Ne glede na to, ali se vozite po lokalnih poteh, v backcountry epu, dirkalni enduro ali spustu v svetovnem pokalu, obstaja specifikacija Minion DHF, ki ustreza vašim potrebam. Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne spojine, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip ali Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT), optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Vse razmere na poti Priporočena namestitev: spredaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in enduro svetovne serije in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatik, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Super Tacky: Posebna zmes z nizkim odbojem in visokim oprijemom, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek preprečuje stiskanje, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready Širina (inch): 2.3 Barva: Rjava;Črna TPI: 60.0 Premer: 27,5" (584 mm) Teža (g): 929.0 Tip: Folding tyre Barva glede na proizvajalca: Black/Tanwall
  • MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Dissector, zasnovan v povezavi z dirkačem Aussie DH, Troyem Brosnanom, poskuša zmanjšati upor in hkrati ohraniti nadzor v ovinkih. Ta vsestranski vzorec se lahko uporablja kot spredaj, v paru ali kot zadaj, odvisno od razmer na poti. Specifikacije: Možnosti dvojne spojine, 3C MaxxTerra ali 3C MaxxGrip Možnosti ohišja 60 TPI, 120 TPI ali navzdol (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT) so optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Od suhih do ohlapnih poti Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Pnevmatike brez zračnic nudijo vozniku številne prednosti: možnost vožnje pod nižjimi zračnimi tlaki, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready Barva glede na proizvajalca: Black Širina (inch): 2.4 Tip: Folding tyre Barva: Črna Premer: 27,5" (584 mm) Teža (g): 889.0 TPI: 60.0
  • MAXXIS Re-Fuse 29/28" (622 mm) Black/Tanwall Pnevmatika za treking kolo
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxis Re-Fuse je legendarna po svoji vzdržljivosti. Odlična izbira za vse voznike, ki jih skrbijo predrtine zaradi cestnih odpadkov. Specifikacije: Možnosti enojne ali dvojne spojine 60 TPI ohišje MaxxShield zaščita pred predrtjem Kategorija: Cesta, Gramozni, Hibrid Priporočena uporaba: Usposabljanje, potovanje Priporočena namestitev: spredaj in zadaj Tehnologije: MaxxShield: MaxxShield predstavlja najvišjo raven zaščite. Začnemo z našo SilkShield zaščito med kroglicami in dodamo našo plast K2 (aramid Composite) pod tekalno plast za neprimerljivo vzdržljivost. Tubeless Ready: Pnevmatike brez zračnic nudijo vozniku številne prednosti: možnost vožnje pod nižjimi zračnimi tlaki, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici. Pnevmatike brez zračnic morajo biti nameščene na platišča brez zračnic in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Širina (mm): 40.0 TPI: 60.0 Premer: 29/28" (622 mm) Barva: Rjava;Črna Tip: Folding tyre Teža (g): 545.0 Posebne lastnosti: Maxxshield;Tubeless Ready Širina (inch): 1.6 Barva glede na proizvajalca: Black/Tanwall Država izvora: Tajvan
  • MAXXIS Minion 26" (559 mm) Black 2.3 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Z obliko tekalne plasti, ki spretno uravnoveša hitrost kotale z zaviranjem in oprijemom v ovinkih, je Minion DHF težko najti napako. Verjetno je zato ena najbolj imitiranih pnevmatik v gorskem kolesarstvu. Ne glede na to, ali se vozite po lokalnih poteh, v backcountry epu, dirkalni enduro ali spustu v svetovnem pokalu, obstaja specifikacija Minion DHF, ki ustreza vašim potrebam. Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne spojine, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip ali Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT), optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Vse razmere na poti Priporočena namestitev: spredaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Super Tacky: Posebna zmes z nizkim odbojem in visokim oprijemom, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek preprečuje stiskanje, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Tip: Folding tyre Teža (g): 910.0 Širina (inch): 2.3 Barva glede na proizvajalca: Black Premer: 26" (559 mm) TPI: 60.0 Barva: Črna Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready
  • MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Po letih zbiranja podatkov in povratnih informacij od športnikov svetovnega pokala v spustu in enduro svetovne serije je Shorty popolnoma prenovljen. Razporeditev gumbov je bila spremenjena za izboljšanje oprijema na mokrem, zmogljivosti v ovinkih in sposobnosti odstranjevanja blata. Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Suha in ohlapna, mokra in površna Priporočena namestitev: spredaj in zadaj TEHNOLOGIJE 3C MAXXTERRA Maxxisova 3C MaxxTerra je vmesna konfiguracija trojne zmesi, ki se uporablja v celotni liniji gorskih pnevmatik. Zmes 3C MaxxTerra ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip, zaradi česar je idealna za vožnjo po brezpotjih v vseh pogojih. 3C MAXXGRIP Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo, najpočasneje odbojno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je ista, kot jo uporabljajo vrhunski športniki svetovnega pokala v spustu in enduro svetovnih serijah in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, da pokrije vse kolesarje. 3C MaxxGrip + ohišje EXO = lahka vožnja po brezpotju v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje EXO+ = Vsestranska vožnja po brezpotjih v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje DoubleDown = Enduro dirkalna in e-kolesa 3C MaxxGrip + ohišje za spust = Dirkalna kolesa za spust in dolga potovanja EXO EXO je material, odporen na reze in obrabo, ki je dodan stranskim stenam mnogih Maxxisovih gorskih in gramoznih koles. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite zaščito EXO za večjo vzdržljivost za vožnjo po gramozu, XC in lahkih brezpotjih. PODVOJITE (DD) DoubleDown (DD) je rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo električnih koles. Dve plasti lahkega materiala ohišja 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na stranski steni, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami na poti kot pnevmatika z ohišjem Downhill. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih pnevmatik za spust, vendar je v resnici razlika v ''občutku na stezi'' tisto, kar obe ločuje. Nekaterim kolesarjem je morda bolj všeč zelo blažena vožnja, ki jo zagotavlja pnevmatika s plaščem Downhill. TUBELESS READY Pnevmatike brez zračnic nudijo kolesarju številne prednosti: sposobnost vožnje z nižjim zračnim tlakom, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatikami z zračnico; in manj možnosti za sploščitev, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkama ''TR'' na bočnici. Pnevmatike, ki so pripravljene za uporabo brez zračnic, je treba namestiti na platišča, ki so združljiva brez zračnic, in za vzdrževanje tlaka zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost tesnjenja majhnih lukenj. Redno preverjajte tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. ŠIROKA POT Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na današnjih modernih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane okoli starejših, ožjih platišč in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar povzroči manj kot optimalno zmogljivost. Pnevmatike WT so optimizirane za širino notranjega obroča 35 mm, vendar dokazano delujejo v razponu širine notranjega obroča od 30 do 35 mm, odvisno od kolesarjeve želje. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči z notranjo širino 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle tudi na platiščih, ozkih kot 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Posebne lastnosti: Tubeless Ready Država izvora: Tajvan Barva glede na proizvajalca: Black Premer: 27,5" (584 mm) Teža (g): 1191.0 Barva: Črna Širina (inch): 2.4 TPI: 120.0 Tip: Folding tyre
  • MAXXIS Minion 27,5" (584 mm) Black 2.6 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Z obliko tekalne plasti, ki spretno uravnoveša hitrost kotale z zaviranjem in oprijemom v ovinkih, je Minion DHF težko najti napako. Verjetno je zato ena najbolj imitiranih pnevmatik v gorskem kolesarstvu. Ne glede na to, ali se vozite po lokalnih poteh, v backcountry epu, dirkalni enduro ali spustu v svetovnem pokalu, obstaja specifikacija Minion DHF, ki ustreza vašim potrebam. Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne spojine, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip ali Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT), optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Vse razmere na poti Priporočena namestitev: spredaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Super Tacky: Posebna zmes z nizkim odbojem in visokim oprijemom, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek pomaga pri preprečevanju stiskanja, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready Premer: 27,5" (584 mm) Širina (inch): 2.6 Barva: Črna TPI: 60.0 Teža (g): 1082.0 Barva glede na proizvajalca: Black Tip: Folding tyre
  • MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black 2.5 Tubeless Ready Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Z obliko tekalne plasti, ki spretno uravnoveša hitrost kotale z zaviranjem in oprijemom v ovinkih, je Minion DHF težko najti napako. Verjetno je zato ena najbolj imitiranih pnevmatik v gorskem kolesarstvu. Ne glede na to, ali se vozite po lokalnih poteh, v backcountry epu, dirkalni enduro ali spustu v svetovnem pokalu, obstaja specifikacija Minion DHF, ki ustreza vašim potrebam. Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne spojine, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip ali Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT), optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Vse razmere na poti Priporočena namestitev: spredaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in enduro svetovne serije in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatik, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Super Tacky: Posebna zmes z nizkim odbojem in visokim oprijemom, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek preprečuje stiskanje, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Država izvora: Tajvan Teža (g): 1326.0 Tip: Zložljiva pnevmatika Posebne lastnosti: Tubeless Ready TPI: 120.0 Širina (inch): 2.5 Barva: Črna Barva glede na proizvajalca: Black Premer: 29/28" (622 mm)
  • MAXXIS Minion 27,5" (584 mm) Black 2.5 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Z obliko tekalne plasti, ki spretno uravnoveša hitrost kotale z zaviranjem in oprijemom v ovinkih, je Minion DHF težko najti napako. Verjetno je zato ena najbolj imitiranih pnevmatik v gorskem kolesarstvu. Ne glede na to, ali se vozite po lokalnih poteh, epskih poteh v zaledju, dirkalni enduro ali spustu v svetovnem pokalu, obstaja specifikacija Minion DHF, ki ustreza vašim potrebam. Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne spojine, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip ali Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT), optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Vse razmere na poti Priporočena namestitev: spredaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Pnevmatike brez zračnic nudijo vozniku številne prednosti: možnost vožnje pod nižjimi zračnimi tlaki, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Super Tacky: Posebna zmes z nizkim odskokom in visokim oprijemom, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek pomaga pri preprečevanju stiskanja, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready TPI: 60.0 Širina (inch): 2.5 Barva: Črna Tip: Folding tyre Teža (g): 1015.0 Barva glede na proizvajalca: Black Premer: 27,5" (584 mm)
  • MAXXIS High Roller II 29/28" (622 mm) Black 2.5 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxis High Roller II uporablja odprt in agresiven dizajn tekalne plasti, ki je namenjen za iskanje oprijema v ohlapnih pogojih. Velik kanal med sredinskimi in stranskimi gumbi zagotavlja ohlapnejši občutek driftanja, ki si ga želijo nekateri kolesarji. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip in Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali SilkShield Velikosti Wide Trail (WT) so optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: ohlapna pot Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Pnevmatike brez zračnic nudijo vozniku številne prednosti: možnost vožnje pod nižjimi zračnimi tlaki, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek pomaga pri preprečevanju stiskanja, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Barva: Črna Premer: 29/28" (622 mm) Barva glede na proizvajalca: Black Širina (inch): 2.5 Teža (g): 1273.0 Tip: Folding tyre TPI: 120.0 Posebne lastnosti: Tubeless Ready Država izvora: Tajvan
  • MAXXIS High Roller II 27,5" (584 mm) Black 2.4 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxis High Roller II uporablja odprto in agresivno zasnovo tekalne plasti, namenjeno iskanju oprijema v ohlapnih razmerah. Velik kanal med sredinskima gumboma in stranskima gumboma zagotavlja bolj ohlapen, lebdeč občutek, ki ga želijo nekateri kolesarji. Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Razsute proge Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj TEHNOLOGIJE 3C MAXXTERRA Maxxisova 3C MaxxTerra je vmesna konfiguracija trojne zmesi, ki se uporablja v celotni liniji gorskih pnevmatik. Zmes 3C MaxxTerra ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip, zaradi česar je idealna za vožnjo po brezpotjih v vseh pogojih. 3C MAXXGRIP Ta zmes z visokim oprijemom je ista, kot jo uporabljajo vrhunski športniki svetovnega pokala v spustu in enduro svetovnih serijah in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, da pokrije vse kolesarje. 3C MaxxGrip + ohišje EXO = lahka vožnja po brezpotju v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje EXO+ = Vsestranska vožnja po brezpotjih v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje DoubleDown = Enduro dirkalna in e-kolesa 3C MaxxGrip + ohišje za spust = Dirkalna kolesa za spust in dolga potovanja EXO EXO je material, odporen na reze in obrabo, ki je dodan stranskim stenam mnogih Maxxisovih gorskih in gramoznih koles. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite zaščito EXO za večjo vzdržljivost za vožnjo po gramozu, XC in lahkih brezpotjih. PODVOJI DOL (DD) DoubleDown (DD) je rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo električnih koles. Dve plasti lahkega materiala ohišja 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na stranski steni, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami na poti kot pnevmatika z ohišjem Downhill. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih pnevmatik za spust, vendar je v resnici razlika v ''občutku na stezi'' tisto, kar obe ločuje. ŠIROKA POT Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na današnjih modernih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane okoli starejših, ožjih platišč in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar povzroči manj kot optimalno zmogljivost. Pnevmatike WT so optimizirane za širino notranjega obroča 35 mm, vendar dokazano delujejo v razponu širine notranjega obroča od 30 do 35 mm, odvisno od kolesarjeve želje. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči z notranjo širino 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle tudi na platiščih, ozkih kot 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. TUBELESS READY Pnevmatike brez zračnic nudijo kolesarju številne prednosti: sposobnost vožnje z nižjim zračnim tlakom, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatikami z zračnico; in manj možnosti za sploščitev, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkama ''TR'' na bočnici. Pnevmatike, ki so pripravljene za uporabo brez zračnic, je treba namestiti na platišča, ki so združljiva brez zračnic, in za vzdrževanje tlaka zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost tesnjenja majhnih lukenj. Redno preverjajte tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. SPUSK (DH) Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike za spuščanje navzdol zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirkanja po strmini do vožnje po kolesarskih parkih, proste vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je izdelana iz dveh plasti trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki se razteza od vsakega roba do bočnice. Butilni vložek pomaga preprečiti uščipnitve, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Posebne lastnosti: Tubeless Ready;EXO Država izvora: Tajvan Uporaba kolesarskega športa: MTB Teža (g): 921.0 Premer: 27,5" (584 mm) Barva glede na proizvajalca: Black TPI: 60.0 Tip: Folding tyre Barva: Črna Širina (inch): 2.4
  • MAXXIS Re-Fuse 29/28" (622 mm) Pnevmatika za treking kolo
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Naša najbolj priljubljena vadbena pnevmatika - zagotavlja odličen oprijem, vzdržljivost in veliko prevoženih kilometrov v vseh pogojih. Maxx Shield pomaga pri zagotavljanju pnevmatike, ki se ponovno vžge. Lastnosti: Dvojna spojina Zložljive kroglice: Zložljive kroglice ohranjajo pnevmatiko pritrjeno na platišče, vendar so lažje in jih je enostavno prevažati. Kroglica je narejena iz prejenih aramidnih vlaken. Tehnologije: MaxxShield: MaxxShield predstavlja popolno zaščito pred ploščami. Začnemo z našo zaščito SilkShield od perlice do kroglice in dodamo našo plast K2 (Aramid Composite) pod tekalno plast za neprimerljivo trajnost. TR Posebne lastnosti: Tubeless Ready;Maxxshield Država izvora: Tajvan Tip: Folding tyre Širina (mm): 40.0 TPI: 60.0 Širina (inch): 1.6 Teža (g): 520.0 Barva: Črna Premer: 29/28" (622 mm)
  • MAXXIS High Roller II 29/28" (622 mm) Black 2.5 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxis High Roller II uporablja odprt in agresiven dizajn tekalne plasti, ki je namenjen za iskanje oprijema v ohlapnih pogojih. Velik kanal med sredinskimi in stranskimi gumbi zagotavlja ohlapnejši občutek driftanja, ki si ga želijo nekateri kolesarji. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip in Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali SilkShield Velikosti Wide Trail (WT) so optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Ohlapna pot Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek pomaga pri preprečevanju stiskanja, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready Barva: Črna Tip: Folding tyre Teža (g): 1038.0 Premer: 29/28" (622 mm) Barva glede na proizvajalca: Black TPI: 60.0 Širina (inch): 2.5
  • MAXXIS Pace 29/28" (622 mm) Black 2.1 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Zasnova tekalne plasti velikega volumna ponuja minimalen kotalni upor in enakomeren oprijem skozi profil pnevmatike. Neprekinjeni stranski gumbi vas držijo zasajene tam, kjer je oprijem ključnega pomena, enojna zmes pa uravnoteži oprijem in obrabo tekalne plasti. Pace je na voljo v vseh treh velikostih koles. Lastnosti: Dvojna spojina Zložljive kroglice: Zložljive kroglice ohranjajo pnevmatiko pritrjeno na platišče, vendar so lažje in jih je enostavno prevažati. Kroglica je narejena iz prejenih aramidnih vlaken. Tehnologije: EXO: Izredno odporen in odporen proti obrabi material, dodan na bočne stene izbranih gorskih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je prav tako lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivosti pnevmatike ostanejo nespremenjene. Izberite EXO zaščito za izjemno skalnate, zahrbtne poti, kjer je verjetnost ureznin in odrgnine bočnice velika. TR Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready;EXO Premer: 29/28" (622 mm) Barva: Črna Teža (g): 657.0 TPI: 60.0 Širina (inch): 2.1 Barva glede na proizvajalca: Black Tip: Folding tyre Širina (mm): 53.0
  • MAXXIS Re-Fuse 27,5" (584 mm) 47.0 Pnevmatika za treking kolo
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Naša najbolj priljubljena vadbena pnevmatika - zagotavlja odličen oprijem, vzdržljivost in veliko prevoženih kilometrov v vseh pogojih. Maxx Shield pomaga pri zagotavljanju pnevmatike, ki se ponovno vžge. Lastnosti: Dvojna spojina Zložljive kroglice: Zložljive kroglice ohranjajo pnevmatiko pritrjeno na platišče, vendar so lažje in jih je enostavno prevažati. Kroglica je narejena iz prejenih aramidnih vlaken. Tehnologije: MaxxShield: MaxxShield predstavlja popolno zaščito pred ploščami. Začnemo z našo zaščito SilkShield od perlice do kroglice in dodamo našo plast K2 (Aramid Composite) pod tekalno plast za neprimerljivo trajnost. TR Širina (mm): 47.0 TPI: 60.0 Barva: Črna Premer: 27,5" (584 mm) Širina (inch): 1.95 Teža (g): 588.0 Tip: Zložljiva pnevmatika Posebne lastnosti: Maxxshield;Tubeless Ready Država izvora: Tajvan
  • MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Dissector, ki je bil zasnovan v sodelovanju z avstralskim DH dirkačem Troyem Brosnanom, skuša čim bolj zmanjšati upor in hkrati ohraniti nadzor v ovinkih. To vsestransko pnevmatiko lahko uporabljate kot sprednjo, par ali zadnjo, odvisno od pogojev na progi. Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: suha do razrahljana steza Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj TEHNOLOGIJE 3C MAXXTERRA Maxxisova 3C MaxxTerra je vmesna konfiguracija trojne zmesi, ki se uporablja v celotni liniji gorskih pnevmatik. Zmes 3C MaxxTerra ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip, zaradi česar je idealna za vožnjo po brezpotjih v vseh pogojih. 3C MAXXGRIP Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo, najpočasneje odbojno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je ista, kot jo uporabljajo vrhunski športniki svetovnega pokala v spustu in enduro svetovnih serijah in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, da pokrije vse kolesarje. 3C MaxxGrip + ohišje EXO = lahka vožnja po brezpotju v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje EXO+ = Vsestranska vožnja po brezpotjih v mokrih / gladkih pogojih 3C MaxxGrip + ohišje DoubleDown = Enduro dirkalna in e-kolesa 3C MaxxGrip + ohišje za spust = Dirkalna kolesa za spust in dolga potovanja EXO EXO je material, odporen na reze in obrabo, ki je dodan stranskim stenam mnogih Maxxisovih gorskih in gramoznih koles. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite zaščito EXO za večjo vzdržljivost za vožnjo po gramozu, XC in lahkih brezpotjih. EXO+ EXO+ je Maxxisova srednje obremenjena možnost zaščite pred predrtjem, primerna za vsestransko vožnjo po brezpotjih in lahka e-kolesa. Začnemo s trpežnim ohišjem 60 TPI, dodamo legendarno plast zaščite pred predrtjem EXO na stranskih stenah in jo nadgradimo z majhnim vložkom iz butila okoli kroglice. Trdno ohišje in material EXO ščitita pred poškodbami zaradi kamenja in korenin, medtem ko vložek iz butila ščiti pnevmatiko pred udarci in preprečuje poškodbe platišča. PODVOJITE (DD) DoubleDown (DD) je rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo električnih koles. Dve plasti lahkega materiala ohišja 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na stranski steni, da ustvarita izjemno vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami na poti kot pnevmatika z ohišjem Downhill. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od pnevmatik za spust, vendar je razlika v ''občutku poti'' tisto, kar obe ločuje. Nekaterim kolesarjem je morda bolj všeč zelo blažena vožnja, ki jo zagotavlja pnevmatika s plaščem Downhill. TUBELESS READY Pnevmatike brez zračnic nudijo kolesarju številne prednosti: sposobnost vožnje z nižjim zračnim tlakom, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatikami z zračnico; in manj možnosti za sploščitev, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkama ''TR'' na bočnici. Pnevmatike, ki so pripravljene za uporabo brez zračnic, je treba namestiti na platišča, ki so združljiva brez zračnic, in za vzdrževanje tlaka zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost tesnjenja majhnih lukenj. Redno preverjajte tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. ŠIROKA POT Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na današnjih modernih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane okoli starejših, ožjih platišč in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar povzroči manj kot optimalno zmogljivost. Pnevmatike WT so optimizirane za širino notranjega obroča 35 mm, vendar dokazano delujejo v razponu širine notranjega obroča od 30 do 35 mm, odvisno od voznikovih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči z notranjo širino 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle tudi na platiščih, ozkih kot 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Teža (g): 878.0 Barva: Črna TPI: 60.0 Širina (mm): 57.0 Premer: 27,5" (584 mm) Širina (inch): 2.4 Barva glede na proizvajalca: Black Tip: Folding tyre Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready Uporaba kolesarskega športa: MTB
  • MAXXIS Minion DHR II 27,5" (584 mm) Black 2.4 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:S stranskimi gumbi, izposojenimi od legendarnega Minion DHF, vendar razširjenimi za večjo oporo, DHR II kot noben drug. Sredinska tekalna plast ima zaobljene sprednje robove za izboljšanje pospeška in lamele za ustvarjanje gladkega prehoda pri nagibanju kolesa. Gumbi v obliki lopatic na osrednji tekalni plasti se pri močnem zaviranju zakopljejo in pomagajo obdržati kolo pod nadzorom. Kombinirajte ga z Minion DHF spredaj za ultimativno agresivno kombinacijo pnevmatik za brezpotje! Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Lastnosti: Trikomponentna zmes 3C ponuja minimalen kotalni upor in izjemno dolgo življenjsko dobo tekalne plasti. Zložljivi rob iz kevlarja: Zložljivi robovi zagotavljajo pritrditev pnevmatike na platišče, vendar so lažji in jih je enostavno prenašati. Perlica je izdelana iz predenih aramidnih vlaken. Tehnologije: TR DD (DoubleDown): Naslednji korak v evoluciji dvoslojnega plašča za enduro dirke. Dva sloja ohišja 120 TPI, ojačana z butilnim vložkom, zagotavljata enduro dirkaču podporo in zaščito pnevmatike za spust, vendar v lažji paket. Posebne lastnosti: Tubeless Ready Država izvora: Tajvan Širina (mm): 57.0 Tip: Folding tyre Barva: Črna TPI: 120.0 Premer: 27,5" (584 mm) Barva glede na proizvajalca: Black Širina (inch): 2.4 Teža (g): 1126.0
  • MAXXIS Rekon 27,5" (584 mm) Black 2.6 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Rekon je lahka trail pnevmatika, zasnovana za hitro vožnjo po tehničnem terenu. Specifikacije: Možnosti dvojne spojine, 3C MaxxSpeed ali 3C MaxxTerra Možnosti ohišja 60 TPI ali 120 TPI Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT) so optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: XC, Trail Priporočena uporaba: Trdo zapakirano do ohlapnih pogojev Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxSpeed: Uporabljata se predvsem v pnevmatikah za cross country (XC), obe zmesi v zunanji plasti sta posebej oblikovani za zmanjšanje kotalnega upora ter optimizacijo obrabe tekalne plasti in oprijema. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. Pripravljen brez cevi: Pnevmatike brez zračnic nudijo vozniku številne prednosti: možnost vožnje pod nižjimi zračnimi tlaki, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Barva: Črna Tip: Folding tyre Barva glede na proizvajalca: Black TPI: 60.0 Širina (inch): 2.6 Premer: 27,5" (584 mm) Teža (g): 948.0 Posebne lastnosti: Tubeless Ready Država izvora: Tajvan
  • MAXXIS Ardent Race 29/28" (622 mm) Black 2.2 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Maxxis Ardent Race si z Ikonom deli številne funkcije – majhno, nagnjeno sredinsko tekalno plast – vendar ponuja izboljšano zmogljivost v ovinkih z večjimi stranskimi gumbi. Specifikacije: Možnosti dvojne spojine ali 3C MaxxSpeed Možnosti ohišja 60 TPI ali 120 TPI EXO zaščita bočne stene Kategorija: XC Race, XC, Trail Priporočena uporaba: Od suhih do mešanih razmer XC Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj Tehnologije: 3C MaxxSpeed: Uporabljata se predvsem v pnevmatikah za cross country (XC), obe zmesi v zunanji plasti sta posebej oblikovani za zmanjšanje kotalnega upora ter optimizacijo obrabe tekalne plasti in oprijema. EXO: EXO je material, odporen na ureznine in odrgnine, dodan na bočnice številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pripravljene pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici. Pnevmatike brez zračnic morajo biti nameščene na platišča brez zračnic in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. TPI: 60.0 Širina (inch): 2.2 Barva glede na proizvajalca: Black Barva: Črna Tip: Folding tyre Teža (g): 872.0 Premer: 29/28" (622 mm) Država izvora: Tajvan
  • MAXXIS Minion 27,5" (584 mm) Black 2.3 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:Z obliko tekalne plasti, ki spretno uravnoveša hitrost kotale z zaviranjem in oprijemom v ovinkih, je Minion DHF težko najti napako. Verjetno je zato ena najbolj imitiranih pnevmatik v gorskem kolesarstvu. Ne glede na to, ali se vozite po lokalnih poteh, v backcountry epu, dirkalni enduro ali spustu v svetovnem pokalu, obstaja specifikacija Minion DHF, ki ustreza vašim potrebam. Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne spojine, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip ali Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali Downhill (2x60 TPI) Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT), optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Vse razmere na poti Priporočena namestitev: spredaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Super Tacky: Posebna zmes z nizkim odbojem in visokim oprijemom, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek pomaga pri preprečevanju stiskanja, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Teža (g): 945.0 Barva glede na proizvajalca: Black Širina (inch): 2.3 Tip: Folding tyre Premer: 27,5" (584 mm) TPI: 60.0 Barva: Črna Država izvora: Tajvan Posebne lastnosti: Tubeless Ready
  • MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black 2.4 Pnevmatika za kolo MTB
    To je samodejni prevod s programsko opremo:S stranskimi gumbi, izposojenimi pri legendarnem Minion DHF, vendar razširjenimi za večjo podporo, DHR II koti kot noben drug. Osrednja tekalna plast ima nagnjene sprednje robove za izboljšanje pospeška in lamele za ustvarjanje gladkega prehoda pri naslonjanju kolesa. Veslasti gumbi na sredinski tekalni plasti se vdirajo ob močnem zaviranju in pomagajo obdržati kolo pod nadzorom. Združite ga s spredaj Minion DHF za vrhunsko kombinacijo pnevmatik za agresivno vožnjo! Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill. Specifikacije: Možnosti enojne, dvojne spojine, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip ali Super Tacky Možnosti ohišja 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) ali DH (2x60 TPI) Možnosti zaščite bočne stene EXO ali EXO+ Velikosti Wide Trail (WT), optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Vse razmere na poti Priporočena namestitev: zadaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča. DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatik, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Super Tacky: Posebna zmes z nizkim odbojem in visokim oprijemom, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. spust: Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem Downhill zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek preprečuje stiskanje, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice. Država izvora: Tajvan Tip: Wired tyre Posebne lastnosti: Tubeless Ready Barva: Črna Premer: 29/28" (622 mm) Širina (inch): 2.4 Teža (g): 1462.0 Barva glede na proizvajalca: Black TPI: 60.0

Nazadnje videno

Iskalnik oblačila in obutev. Vsa oblačila in obutev iz svih spletnih trgovin na enem mestu.

E-novice

Naroči se na naše e-novice za ekskluzivne fashion ponudbe
Vrh