To je samodejni prevod s programsko opremo:Nepoštena prednost. To so bile besede profesionalnih kolesarjev. Z velikim ponosom predstavljamo Diamano, najnaprednejši vložek za pnevmatike, ki je bil kdaj ustvarjen. Prvič v zgodovini kolesarstva obstaja študija o tem, kako se molekule zraka premikajo v pnevmatiki med deformacijo karoserije. Zakaj nepošteno? Kotalni upor, oprijem, blaženje udarcev in zaščita pred predrtjem so bili vedno kompromis med zmesjo tekalne plasti, trdnostjo ohišja in napihnjenostjo zraka. Diamana je edina naprava, ki hkrati omogoča nižji kotalni upor, večji oprijem in bolj gladko vožnjo, zaradi česar je vaša vožnja hitrejša in varnejša tako pri vzponih kot pri spustih. Dobrodošli v novi dobi! Kako deluje? Če pogledamo, kako se pnevmatika stisne in odbije med sunkom, lahko vidimo, kako je celoten proces tako hiter, da se ohišje pnevmatike vrne v prvotno obliko, še preden se vzmetenje začne stiskati, kar ustvarja nestalen pritisk pnevmatike na podlago, ki je enak slab oprijem. To se poveča zaradi visokega polnilnega tlaka, hkrati pa ga je mogoče ublažiti z nižjo napolnjenostjo pnevmatik, in to je pravzaprav razlog, zakaj nižje napolnjena pnevmatika nudi več oprijema. Ustvarili smo rešitev za zmanjšanje tega odboja in pustimo pnevmatiko pri stalnem pritisku na tla. Stranski kanali so oblikovani tako, da ustvarijo Venturijev učinek, kar pomeni, da pretok zraka skozi kanale poveča hitrost, ko se kanali zmanjšajo. To je enako načelo učinka tal pri avtomobilih formule 1 in je potrebno za pospešitev zraka od zunanjega dela vložka do notranjega dela, med vložkom in posteljo platišča. Zrak se ujame v notranji del in traja veliko dlje, da se vrne v zunanji del, tako da ostane ves trenutek udarca z zelo nizko količino zraka na mestu udarca. Izdolbena zgornja površina Jamice na zgornjem delu vložka, ki se zgledujejo po vdolbinah v žogicah za golf, skupaj z valovito obliko vložka pomagajo, da se zrak ne odbije nazaj v pnevmatiko in povzroči močan odbojni učinek, temveč teče v stranske kanale. Rezultati? Kotalni upor: tretji del testov je pokazal, da se RR na grobi površini zmanjša do 9 %. Tudi če upoštevamo dodano težo vložkov, se to vedno odrazi v večji hitrosti plezanja. Tlak v pnevmatikah na tla: kar 60 % višji, oprijem na povsem novo raven. Dušenje tresljajev: 55 % višje. Manj utrujenosti in bolj stabilna vožnja. Vzdržljivost Tubolight Diamana je narejena iz pene EVA z zaprtimi celicami visoke gostote. Gostota in trdota morata biti zelo visoki, da ohranita obliko med uporabo in zagotovita stalen pretok zraka med kanali. To vodi do najdlje vzdržljivega vložka v pnevmatiki, ki je bil kdaj izdelan, z leti pričakovane življenjske dobe, preden je potrebna zamenjava, tudi po dolgih vožnjah v praznem stanju. Prijaznost do uporabnika Diamana je zelo enostavna naprava za življenje. Namestitev je dokaj enostavna, tako kot pri različicah EVO, zagotovljena je 100 % brez absorpcije z vsemi tesnili na trgu in posebni ventili niso potrebni. VELIKOSTI Diamana SL Nov standard za vložke pnevmatik za tek na smučeh, ki zagotavljajo hitrejše čase krogov v vseh situacijah. Mehkejša zmes za popolno ujemanje z lahkimi pnevmatikami xc. Teža: 97 gramov, samo 29'' Diamana HD Najbolj vsestranska velikost, srednja zmes, ki nudi večjo zaščito in podporo pnevmatiki, hkrati pa ohranja nizko težo. Uporaba: downcountry (zadaj), trail, enduro / dh (spredaj) Teža: 145 gramov, samo 29'' Diamana XHD Izjemno težka velikost, trda zmes, zasnovana posebej za delo s težkimi dvoslojnimi pnevmatikami. Aplikacije: enduro, downhill, e-kolesa Teža: 205 gramov (27,5''), 220 gramov (29'') Uporaba kolesarskega športa: XC;Trail;Downhill;Enduro Vrsta izdelka: Tire Insert Teža (g): 97.0 Premer: 29/28" (622 mm);29" (622 mm) Material: EVA pena Barva: Modra Država izvora: Italija Barva glede na proizvajalca: Blue