To je samodejni prevod s programsko opremo:Po letih zbiranja podatkov in povratnih informacij naših športnikov svetovnega pokala v smuku in enduro svetovne serije je Shorty popolnoma prenovljen. Postavitev gumbov je bila spremenjena, da bi izboljšali oprijem na mokri podlagi, zmogljivost v ovinkih in sposobnost odvajanja blata. Ožje 2,40-palčno ohišje izboljša razdaljo okvirja in vilic, ko stvari postanejo zelo površne, in zmanjša težo. Specifikacije: Možnosti spojin 3C MaxxTerra in 3C MaxxGrip Na voljo so specifikacije za trail, enduro in spust Ohišje pripravljeno za uporabo brez cevi (TR). Ohišje Wide Trail (WT), optimizirano za 30-35 mm široka platišča Kategorija: Trail, Enduro, Downhill Priporočena uporaba: Suha in ohlapna, mokra in neurejena Priporočena namestitev: spredaj in zadaj Tehnologije: 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip. 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje. EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji. DoubleDown (DD): Naša rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust. Pripravljen brez cevi: Brez zračnice pripravljene pnevmatike nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev in profil tekalne plasti pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatik, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm. Posebne lastnosti: Tubeless Ready Država izvora: Tajvan Tip: Zložljiva pnevmatika Barva: Črna Teža (g): 1268.0 Širina (inch): 2.4 Barva glede na proizvajalca: Black Premer: 29/28" (622 mm) TPI: 120.0