To je samodejni prevod s programsko opremo:Restavratorsko slikanje potrebuje barvo, ki se absolutno ne 'premika', z drugimi besedami, takšno, ki sčasoma ne bo spremenila niti tona niti odtenka. Gvaš tempera lahko zadosti tej zahtevi, vendar se lahko ton spreminja, saj je težko ohraniti moker videz, čeprav se sama ne spreminja. Očitno je to odvisno od dejstva, da ima topilo za lakiranje drugačen indeks od vode in še nihče ni razvil stabilnega laka na vodni osnovi. Vendar so tukaj barve lakov idealne. Njihovo topilo je enako kot pri končnem laku in tako ne bo sprememb v odtenku med mokro originalno in končno lakirano različico. Še več, te barve je mogoče kombinirati s poljubnim dodatnim smolnatim lakom ali drugimi sestavinami po izbiri slikarja. (Citat iz knjige Gianni Maimeri, Traktat o slikarstvu.) Barve laka, reverzibilne z uporabo ustreznih topil, odvisno od restavratorskih predpisov. motno, polprozorno, prozorno. Dragoceni pigmenti v idealnih koncentracijah za obnovo. Uravnoteženost barvnih odtenkov v ponudbi je omogočila izkušnja Giannija Maimerija. Paleta vključuje razkošne kadmijeve, kobaltove, intenzivno rjave in naravne zemeljske pigmente. Popolnoma preproste barve. Topilo na osnovi kitove smole, izbrano izmed najbolj hlapnih in najbolj inertnih, po izhlapevanju ne pušča sledi in omogoča izjemno enostavno mešanje odtenkov. Kombinira se lahko zelo preprosto brez ogrožanja stabilnosti in reverzibilnosti. Visoka koncentracija omogoča plastenje in prekrivanje, potrebno pri restavratorskih tehnikah. Visoka UV odpornost - bistveni dejavnik za sodobne restavratorske prakse. Barve z največjo in srednjo svetlobno obstojnostjo. Skrbno in natančno brušeno, da zagotovite popoln rezultat, tudi pri plastenju. Velikost zrn 5 mikronov. Vrste barv: Restauracijska barva Varianta: 1 kos Barva glede na proizvajalca: Permanent Carmine 167 Barva: Rjava Serije: Restauro Prostornina: 20 ml Država izvora: Italija Količina paketa (kos): 1