Osem let mineva od izida prvega Besa, Id-jeve prvoosebne streljanke v odprtem svetu. Igra je bila solidna, vendar sta se poznala neizkušenost izdelovalcev na tem področju in omejen čas razvoja. Rage 2 je precej drugačen projekt, na katerem je delalo bistveno več ljudi in ki uporablja drug pogon. Rezultat je še bolj nora in odpiljena igra, prav tako umeščena v odprt postapokaliptičen svet po zgledu Mad Maxa, a bolj ambiciozna, prostrana, razgibana in zanimiva. Trideset let po izvirniku upravljamo novega protagonista, ki raziskuje prostrano celino, odkriva in kuje nova orožja, vstopa v premnoga vozila, od talnih do zračnih, ter razvija sposobnosti. Vse preveva odbit smisel za humor, ki se povezuje z dinamično fiziko, kar pomeni, da je mogoče demonsko-mutantske sovražnike odstraniti na številne kreativne načine. Igra se bo sproti širila in nadgrajevala, glede na rodovnik razvijalcev Id (Doom) in Avalanche (Just Cause) pa gre v tem smislu pričakovati same superlative.